Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom follow . . .

Saturday, July 2, 2011

:: tajuk bebas ::

Lama giler tak update blog.. ntah lar malas tahap gaban sejak akhir2 ni.. aku lebih suka melayan and membaca blog orang dari hapdet blog sendiri.. kadang tu tatao nak meraban ape.. ada story tapi tulis sekerat jalan pastu aku delete..ahah..  lately nak online pon rasa malas tapi disebabkan keje aku ngadap PC dari pagi sampai malam so takkan aku tak on9 kot kan..tipu lar.. ahah.. tp aku lebih suka tgk youtube, dengar lagu, usha pesbuk orang, tgk gambar2 orang.. hohoho.. kalau dah tahap malas or boring tahap gaban aku akan close sume browser then aku tdoq kt atas kusi aku tu..( aku ada 2bantal kecik kat kusi)...haha.. tp memang tak lena lar kan dah aku keje pon operator telpon kena jawab call.. kadang2 tu baru nak lelap dah call masuk..(spoil mood nak tdo).. ahah..

 minggu ni aku dh cukup 38w ++ means my baby lor.. adoii bila lar dia nak kuar.. my due 14 July 2011.. ada lebih kurang dalam seminggu lebih lagi..tp si tecik comey dalam pewot ni still takmo kuor gak.. suka main2 and tolak2 kaki ,siku die dalam pewot aku ni..ahah.. so cute.. tapi kadang2 senak gak.. haish anakku, ibu sebenanya tak sabar nak tengok kamu. tp kamu saje je ye bg ibu ternanti2.. kamu sangat bijak lar sayang... so far berat die dah 3kg.. hoho..besar kan.. nampak perut aku tecik macam org peknen 7-8 bulan tapi dh nak due dah rupe nye.. so far aku dah tak scan kat private dah.. malas lar ,tunggu je die kuar nanti.. sUpRiSe!!!! bak kata Eric Leong...haha.. aku just doa supaya segala urusan aku nanti berjalan dengan lancar.. harap aku and anak sihat bila cukup time utk deliver nanti.. hoishh debar2 lar plak.. mau tak takut.. rasa sebak pon ada.. pendek kata macam2 ada wok...hampa doakan lar kesihatan kami berdua yea.. =)

tido tak lena.. aah ler semakin hari tido malam makin tak lena.. normal kot.. bukan sebab sakit pewot tapi sakit tulang belakang.. mebi sbb anak aku makin beshor.. sebab tu tulang belakang cepat sakit.. so far kalau agak2 aku takleh tdo melentang or mengiring aku tdo duduk je lar.. hahah..janji tdo.. tp bese ar bila kt opis tu yang aku bantai tdoq tu.. suka2 hati aku je...tkpe lar , itu lar pengorbanan seorang ibu kan.. skang aku tak lena sebab sakit2 badan.. pasni aku kompom tak lena sebab jaga anak kan.. tkpe ar kire nye aku dah pektis dari skang utk kurang tdo.. ahah cite2 mcm ni buat aku tak sabar nk beranak.. adoiii... k lar aku dh tkde story.. ni pas ni ntah bila kala plak aku nak menghapdet blog ni.. kot dah bersalin tkde mase dah.. ahaha.. tkpe2 ape2 aku akan update kalau dah bersalin.. nk publish gambo si tomey lerr... 

ok bye... nak g jusco nak cari barang baby sat.. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...